Klientu Apkalpošanas Sistēma

Cienījamie RPB apsaimniekojamo namu īrnieki! Lai veicinātu un uzlabotu apsaimniekošanas efektivitāti, esam izveidojuši elektronisku sistēmu (KAS) problēmu reģistrēšanai un risināšanai: "Klientu Apkalpošanas Sistēma".
Jūs varat pieteikt problēmu vairākos veidos:
- sūtot vēstuli vai faksu (Baznīcas 19/23, Rīgā, LV 1010. Fakss: +371 67105109)
- sūtot e-pasta vēstuli uz adresi (rpb@riga.lv)
- aizpildot veidlapu RPB (Baznīcas 19/23, 4.stāvs, sekretariāts)
- zvanot pa tālruni (82820)
- reģistrējoties KAS sistēmā mūsu mājas lapā un izveidojot problēmas ziņojumu KAS formā.

Pēdējais veids ir visefektīvākais, jo problēmas ziņojums uzreiz nonāks KAS sistēmā un, ja būsiet norādījis 
e-pasta adresi, saņemsiet informāciju par problēmas risināšanas gaitu.

KAS sistēmā ir iespējams nodot ūdens un elektrības skaitītāju rādījumus.

Lai sāktu izmantot sistēmu, ir jāreģistrējas. Reģistrēties var īrnieks, kurš noslēdzis līgumu. Pēc tam varat izveidot problēmas ziņojumus (par katru problēmu jāizveido atsevišķs ziņojums, izņemot tad, ja jaunās problēmas ir sasaistītas kopā). Ziņojumi tiks ievietoti datu bāzē un Jūs varēsiet uzzināt aktuālo informāciju par risināšanas gaitu, zvanot pa tālruni 82820.


 

Ja aizmirsta parole, zvanīt pa tālruni 82820.